26 december

Hejsan bloggen!
Idag har det hänt mycketmycket!
Vaknade först vid tio av att pappa kom in och väckte mig, och senare vid tolv kom mamma in och väckte mig igen. Och sa att matchen började om en timme. Alltså min pappa spelar isbandy. Och hanns lag (dif) mötte aik. Derby lixom. När jag hade typ gått upp och klätt på mig sa mamma att hon skulle GÅ dit. Lixom palla gå till bergshamra? Så jag ringde till min kära pappa och bad honom komma och hämta mig, och det gjorde han! Han skulle inte pela matchen eftersom han är sjuk... I halvlek gick jag och min bror och köpte frukost, betående av hamburgare. Haha.
Sen när matchen var slut, djurgården förlorade med 4-5, åkte vi hem och alla satt och tittade på Fanny och Alexander. Det är nämligen å att vi känner Fanny i Fanny och Alexander. Det är en av min bästavänner (Tove) hennes mamma. Och vi har lanställe på samma ställe. Så det var roligt att se.
Halv sex åkte jag och mamma till arninge där vi bytte min lila kamera jag fick i julklapp mot en bättre kamera, som var gul/grön. Jag älskar att ha udda saker om ni förstår?
När vi var där fick jag ett sms av Vickan och hon undrade om jag skulle till gx. Sedan skulle man till galaxen. Jag skulle träffa Vickan Mimmi Hanna och Alex där men sen när jag kom dit var detstängt allting och det var tydlingen ingen galaxe, fett sämst! Haha.
Så nu sitter jag hemma i mitt kök och vet itne vad jag ska göra. Trevligt eller hur.
Dagens outfit blev rosa långkalsonger, röda skidstumpor, mörk jeans, vitt linne, vit djurgårds tröja, grå tjocktröja. Har ingen bild, och kommer inte heller ta ngn på dagens outfit.
Cya


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0