27 dec.

Ja , eller det är ju inte den 27 idag utan det var igår (eftersom klockan är halv två drygt). Men men , idag har det vart en yttligare händelserik dag. Alarmet ringde kvrt över tio och sen fem minuter senare ringde Erkia till mig och sa att hon var färsig. Vi hade betämt igår att vi skulle till stan idag(lördag). Och jag hade helt glömt bort tt jag sa till henne att vi båda skulle vakna klockan nio och göra iordning oss. Haha. Men klockan halv tolv? Var vi iväg båda två. Eftersom Erika bor på Lidingö så hon åkte från Ropsten och jag från Mörby. Vid Ö-torg kom jag före henne och skulle hoppa på hennes tåg där hon satt. Men eftersom jag var jätte trött verkligen så orkade jag inte springa så jag missade hennes tåg och hoppade å nästa istället.
Mellandagsrean iår på HM var sämst om jag får säja det själv? Men på gina vare verkligen rea. Nästan hela butiken! Woho, och eftersom jag fick ett present kort på femhundra där så blev jag super glad :D Haha. Köpte massa fina saker. Jag och Erika bestämde oss för att fota mycket, så det kommer nog många bilder snart. När vi var på Carlings hittade jag inte min kamera som jag köpte igår. Och jag letade igenom hela väskan och jackan. Men hittade den inte. Så vi gick till Ur&Penn där jag hade haft den . Men hittade den inte där heller och dom som jobbade där hade inte heller sett den. Så jag började gråta och blev as sur typ, eftersom den var en dag gammal. Och eftersom jag har verkligen jätte dåligt korttids minne så kom jag inte ihåg om jag hade lagt den ngn stans ? Men sen när jag hade ringt och ratat med mamma och vi var på plattan för Erika ville titta på Tokyo Hotel tröjor. SUCK. Så hittade jag min kamera! Fy fan vad jag blev överlycklig! Vill ni veta var den låg? I min ANDRA innerficka som jag hade glömt bort att jag hade.. Sedan köpte vi Palestina sjalar och jag köpte en brun vanlig sjal också (bild kommer).
Senare under kvällen kom Erikas familj och två andra killar hem till oss och åt middag. Grillkväll. Riktigt mysigt! Alla barnen (jag erika bror och erikar bror) typ flummade runt. Mitt under maten när jag skulle säja en jätte viktig sak till mamma om vi skulle hyra det fia huset i åre, så skulle jag och Erika.. Men där avbröt min bror mig och sa att vi skulle ha köv. När jag och Erika var små skulle vi ha en show uppe i fjällen och då skulle vi skriva biljetter och så visste vi inte hur show stavades så vi skrev köv. Och när jag skulle säja det där viktiga till min mamma började jag as garva istället. Jag och erika satt och garvade as länge verkligen. Men nu har alla gästerna gått hem (förutom en som sover här) och alla ligger typ och sover förutom jag. Haha.
Dagens outfit idag blev jeans tights vit t-shirt grön adidas. Bild kanske kommer, får se om jag har ngn.
bilder från dagen:

mig, jag vet inte vad jag gör ?

lunch

NK julskyl

brasa

små barn jag tyckte var söta innan jag såg att dom var fejk ?

här är dåra allt jag har köpt man kanske inte ser vad det står men iaf.
köpte sker man sätter fat på naglarna och ett til halsband också, och så bytte jag en tröja.
kram d

Kommentarer
Postat av: nina

omg , en sån där grå klänning du köpte köpte jag dagen innan mörkblå ! ;O <3

2008-12-29 @ 21:29:13

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0