29 dec.

Förlåtförlåt för att jag inte skrev något igår, men jag hann bara inte. Igår morse, runt tolv, åkte jag och Johanna till min pappas match igen.. Haha, sen åkte vi hem till mig och hade lite roligt. Sophie och Thuy kom och sen åkte Johanna hem och åt sen åkte jag T och S till S och sen vidre till Mölby där vi träffade J igen. Sen åkte vi till donken där vi åt middag. Haha. Sophie sov hos mig och vi vaknade väl runt halv tolv. Sen var det vidare in till stan med mamma pappa och storebror där vi skulle byta några julklappar. Köpte nya jeans (Gul&Blå) och en tunika/t.shirt. Som var svart med knappar. Sedan köpte vi mat på donken eftersom jag var jätte hungrig verkligen. Klockan tre hade jag träning och vi var inne i stan kvart i! men jag hade med mig mina träningskläder så det var lugnt. Kom bara fem minuter försent till träningen.
CARRO VAR PÅ TRÄNINGEN IDAG!
Eftersom hon har var ti Dubai jättelänge verkligen och ska flytta dit på söndag så blev jag jätte glad över att få träffa henne!
Nu senare på kvällen skulle jag sova över med Mimmi, men det blev inte så för allt knasa sig. Är verkligen inte på humör just nu efter lite saker som har hänt (ni två vet vad). Så jag kanske blir lite dryg ikväll. Men eftersom ingen ska träffa mig så är det nog lugnt ? Usch nej, jag ska inte falla till botten igen, och jag ska inte svika Jills och mitt nyårslöfte. Okej, det börjar på torsdag men iaf.
Dagens outfit idag blev en tröja från gina, Vickans kofta, ljusa jeans.
Har inte så mycket annat att skriva, kommer skriva dagens najs & bajs i ett annat inlägg.
kärlek


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0