50 om mig. -som ni kanske inte visste

  1. jag är inte helt svensk
  2. jag har hafft tre fiskar och en katt.. alla är döda nu
  3. både mormor,morfar,farfr och farmor lever
  4. jag är ganska kvällstrött och morgonpigg
  5. när jag är hungrig blir jag sur
  6. jag har alltid bott i danderyd.
  7. jag älskar vintern
  8. och sommaren
  9. jag tycker - var dig själv, alla andra finns ju redan- stämmer
  10. mitt favorit ämne i skolan är nog so.. jag vet inte varför?
  11. jag älskar tt lura folk om små saker
  12. jag har aldrig ljugit om ngt viktigt.
  13. jag har en hemlig kärlek som jag aldrig har berätta för ngn. och aldrig kmr göra det heller
  14. mitt mål i vinter är att sätta 360 på skidor och på brädan
  15. jag har ganska höga krav på mig själv, i skolan och utanfför.
  16. ett intresse jag har är att fota och redigera foton
  17. ett annat är att pyssla
  18. jag föddes med ett hål i lungan och var nära döden
  19. när jag var liten lekte jag nästan bara med killar
  20. jag fallar lätt för killar...
  21. ...oftast för fel sort.
  22. jag har aldrig brutit ett ben
  23. men åkt och röntgat benet för skidolycka och handen kmr jag inte ihåg
  24. jag har lite cellskräck så jag kan inte gå in på en toalett själv tex.
  25. min bästavän är det finaste jag har
  26. jag älskar julen
  27. jag fyller år samma dag som vickan och min mosters ex
  28. jag har en bra relation med min storebror
  29. det finns få jag kan lita på
  30. mitt  drömjobb är modedesigner
  31. jag älskar att titta runt på olika bloggar
  32. just nu vill jag byta skola
  33. alla lärare i min skola är cepe, vi får inte ha uringat t.ex? förstå hur vi känner oss
  34. i skolan är jag bra med 6 personer ungefär...
  35. ... en av dom litar jag på till 100%
  36. i tvåan flyttade min bvän , i fyran flyttade min nya bvän, och nu efter jul ska en av mina bvänner flytta
  37. jag har ett hett temprament
  38. och skriker ofta och mycket
  39. jag kan inte viska om den jag pratar om sitter nära då får jag skratt anfall
  40. jag älskar björn borg trosor
  41. mitt största misstag var nog att svika johanna i sommras
  42. jag är inte så nöjd med mitt senaste år
  43. ett intresse jag har, är att spana på killar
  44. min grderob är överfull...
  45. .. men jag tycker inte jg har mkt kläder, tvärtom
  46. jag drömmer ofta konstiga drömmar
  47. jag är super kär i en kille..
  48. .. som tyvär inte är kär i mig
  49. folk kallar mig ofta för fjortis
  50. till sist, jag älskar att blogga!

Kommentarer
Postat av: linnea

va?

2008-12-06 @ 11:58:15
URL: http://qinnea.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0