7 dagar kvar

japp, nu är det 7 dgar kvar sen är det julafton!
idag var hela min klass på bio, vi såg ngn som hetter typ yesman eller ngt, jag fattade inte så mkt. men det kan ju bero på att jag satt och pratade med me nisse under hela filmen? vad vi pratade om är hemligt. ;o
innan filmen skulle sofia ta fram sitt godis så då hostade disa och beata fett mkt för det inte skulle höras. sen kom elisabet (lärare) och gav disa ett tuggummi för att hon hostade så mkt, och så hon inte skulle störa under filmen.
så jag ch ebba började också hosta för vi ville också ha tuggummi, men fick vi det? haha neej, jag tror hon märkte att vi fejkade.
just nu sitter jag och tittar på min favorit serie one tree hill (; super skoj .
senare ikväll ska jag på en avslutning på min innebandy :) jg som hade hoppats att kunnat spela ikväll eftersom jag har vart borta i 4 veckor snart, men jag hostar så mycket så jag ve tinte om jag kmr spela, men vi får se..
jag slänger upp lite bilder..

dagens outfit såg ut såhr,
mörk blåa jeans cheap mpnday
randigt linne beatas
vit långärmad beatas.

en bild på mitt öga,

ett till öga...
sen vill jag bara säja att kim, du betyder så otroligt mkt just nu. tack för att du finns.
kärlek / della

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0