ännu mera släkt

Hejhopps!
Nu sitter jag återigen vid datorn, haha.
Mimmi och jag har verkligen bäst humor!
D: ingeting sitter å osmnar xd
M: hah vaax d ?
D: vadå vaax?
M: men vad menar du med osmnar ?
D: somnar* men jag fattar inte hur vax kom in i bilden ?
M: men jag skrev vaax d men det skulle vart vaa xd
haha, vår humor äger hästblle vännen.
höhö och nu sitter vi och bråkar om vem som är bäst. Mimmi kommer du ihåg i typ tvån när vi bråkadde som fan över vem om var bäst. Vi hade inte träffat varann, nejnej, vi sa att den andra var jätte ful och en massa sånt. Minnen man aldrig glömer vännen.
Idag var släkten på pappas sida här, och vem gissar bäst? Jo Della! Av farfar fick jag pengar och min farbrors fru kom inte. Men det är väl kanske för att det har vart så varje år typ..
Dagens outfit idag blev (ingenbild) en grå kofta mörka jeans och svart linne.
Orkar inte skriva så jätte mycket mer eftersom det faktiskt inte har hänt något speciellt idag.
Ska snart ifxa ny header till bloggen , tjingeling

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0