blondie ?

Ett tuggummi har fallit ut ur min mun när jag pratat [x]
Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag INTE pratat [x]
Jag har gått in i en glasdörr/fönster [x]
Jag har gått ut/gått in i ett fordon som ännu är i förelse [x]
 Jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig [x]
 Jag har gått in i ett träd [x]
Jag har försökt slicka mig på armbågen [x]
Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi [x]
 Jag försöker just sjunga dom [x]
Jag har snubblat på mina skosnören och ramlat [x]
Jag har blivit kvävd i mitt eget spott [ ]
Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte [x]
Jag är/har varit blond [ ]
Folk har kallat dig senreagerad. [x]
 Jag har i misstag fått något att fatta eld. [x]
Jag har försökt att dricka något men märkt att de kommit från din näsa [ ]
Jag har dreglat i sömnen. [x]
Jag har somnat på en lektion. [x]
 Om någon säger "fjärt" så skrattar jag. [x]
Ibland märker jag att jag inte tänker [x]
 Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var [x]
Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst [ ]
 Jag räknar med fingrarna fast det är ett enkelt tal som t.ex. 7+9 [x]
Jag har ätit ett kryp [x]
Jag gör den här listan fast jag egentligen skulle göra något viktigare [x]
Jag har klätt på mig kläder åt fel håll [x]
Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan [x]
Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen. [x]
 Jag har tappat fat, glas eller bestick. [x]
 Jag använder ordet "smart" [x]
Jag använder ordet "coolt" [x]
Jag ser döda människor och de är mina enda vänner [ ]
 Mina vänner svär inte [ ]
 Jag har gjort bort mig inför en kille [x]
Jag har fallit av en stol [x]
Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster. [x]
Jag säger "ööööh??" flera gånger om dagen [x]


Sammanlagt: 31
23 0-5 verkligen inte blond
 6-19 normal
20-31 ganska blond...
32+ väldigt blond

svar: okej , jag är kanske inte blond men kalntig..

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0