dagen efter

Hejsan alla julglada människor!
Imorgon var det en bra dg, tycker i alla fall jag, haha.
Idag kommer min pappas släkt, dvs; farfar och marienne (hanns fru) faster katarina, farbror janne med barn men utan fru tror jag.. Så brukar det vara. idag ska jag titta närmare på mina julklappar och titta på mobiler på nätet också. Eftersom min mobil är trasig och vi har lämnat in den på lagning men den kommer troligtvis inte lagas eftersom skärmen är sönder, och skärmen går inte på garantin! Jag blir GALEN! Jag kommer också behöva betala min nya mobil själv (om jag köper en).
Men jag är verkligen på topphumör idag, för snart (klockan 2) kommer våra gäster och då får vi ännu mera gäster. Och av farfar kommer jag nog få 1000-1500:- för det får jag varje födelsedag och jul. Trevligt trevligt.
Har precis ätit frukost och tittat på min favorit film (SATC), till frukost blev det potatis sllad och schnitzel. GOTTIGOTTI!
hare bra alla glada! :D

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0