dålig bloggning

javet javet,
dålig bloggning. men jag har vart lita upptagen om ni fattar? anyways, idag hade vi elvensval.. jag och finste personen sophie forskade om falukorvar, fråga mig inte vart vi fick iden från? det va sophie som kom på ämnet tror jag. det gick väl bra för oss, alla var i datasalen typ men ingen lärare så alla sprang omkring och tönta sig.. haha, men inte jag och osphie, vi satt vid vår data och skrev om falukorvar vi! sen såg en kille i min klass att det var en massa bilder på mig och sophie på en data, vi blev typ fett sura. sen så vare en lärare på skolan som va typ släkt med en som startade med att sälja falukorvar så vi intervjuvade henne. hon var jätte snäll verkligen!
efter skolan gick jag frida och sophie hem till sophie och dät åt dom köttfärssås , men eftersom jag inte gillar köttfärssås så åt jag glass. hihi, missade lita av one tree hill idag. alla som inte vet det så är jag helt beroenda av serien one three hill som går på 5:an på vardagar klockan 16.10 till 17.05 , då sitter jag vid närmaste teve apparat ;D och sen gåre på söndagar typ klockan 17 också.
dagen outfit blev en stickad tröja av mamma , blåa cheap monday jeans och ett svart linne från hm.
slänger in en bild av oth gänget,


japp , där va dom.
kramar & pussar / della

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0