.

jag orkar seriöt inte mer, tårarna bara rinner och rinner. jag gråter mig till sömns iprincip varje kväll. jag orkar verkligen inte se er ttvå hålla på varje dag. tårarna bränner bakom ögonen, jag sväljer och ler falskt.
seriöst, dom enda jg litar på just nu är sophie mimmi och vickan.. tjejer tack för ni verkligen allti finns där för mig, jag älskar er, förstå det. vad som än händer så kmr jag älska er så otroligt mkt. ni har vekrligen alltid funnits där för mig, och jag kan bara tcka er för att jag fortfarande finns häär idag, det var ni som fick mig att börj se uppåt i våras.
jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: inrottjstjuv ato'

älskar dej

2008-12-15 @ 16:52:17
Postat av: della

älskar dig mer

2008-12-15 @ 21:04:40
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0