godmorgon

hej alla sötnosar,
klckan är nu tio över åtta och vi har sovmorgon! det händer inte så ofta, så ni kanske fattar varför jg e glad? vår musiklärare kunde typ inte ha lektion med oss så vi får ha 45 minuter sovmorgon. just nu har jag precis klätt på mig, dagens outfit blev idag(ingein bild men kommer kanske senare på dagen) grå/blå jeans tights - gina,
svart linne under - hm, beiget långt linne över - hm, ngn kofta har jag inte satt på mig än men jag antar attt det blir en grå från gina. idag ska jag vara med finaste victoria, sen runt 4 ska jag till tanddläkaren, jag vet inte om jag ska få min tandställning eller inte, men vi får se.
ingen loggning igår eftersom jag inte orkade. men här kommer lite snabbt vad oom hände igår;
hela klassen var på studiebesök på sveriges riksdag.
sedan efterskolan gick jag ebba och beata till beatas piano avslutning och flummade loss där typ. sedan gick ebba hem och jag och beata gick till beata, där gjorde vi julkort av makroner! (;
mamma kom och hämtaed mig och sen åkta jag hem och fixade julklapar :)
nu ska jag gå och sminka mig, lots of love della xxx (fick 'lots of love' från beatas kusin julia)


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0