igen..

VEM
Vem är i rummet med dig?
Bara jag.
Vem fick du senast sms av? Cornelia
Vem tänker du på nu? Nina
Vem pratade du senast i telefon med? Bror
Vems hus var du senast i? Cornelias
Vem sa du senast jag älskar dig till? Nina
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? Nina
Vem önskar du var med dig nu? Honom
Vem är din favoritsläkting? Gillar alla
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Bigrövtjockis Hampus i femman ,

VAR
Var går du i skolan?
Kyrkskolan
Var är din telefon? Någon stans i sängen
Var är din mamma? I sovrummet
Var sover du? I min säng(?)
Var handlar du mest? Där det finns fina saker ?
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Vet inte, det är Cornelias.
Vart åkte du bil senast? I danderyd/täby
Var i ditt rum är du? I min säng

VAD
Vad åt du senast?
En bulle
Vad drack du senast? Mjölk
Vad har du för färg på dina byxor? Gråa canada mjukisbyxor
Vad är den närmaste saken som är blå? En låda med julklapps snören i
Vad gillar du mest i skolan? Sophie
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Rosa & blå
Vilken film såg du senast? Babel
Vad hör du just nu? playahead

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng?
ja?
Tyckt att din kusin är het? nej ,
Kört över hastighetsbegränsning? Åkt med
målat om ditt rum: ja
Dansat framför en spegel? Haha ja?
Fått hicka? ja, vad e dt för fråga ?
Älskar eller saknar någon nu? Jo..

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0