julklappar

haha nu är julaftonen över men imrn väntr ju en dag till, som firas med pappas släkt.
Orkar inte skriva om vad jag har gett bort, men det kommer nog imrn.
Här kommer bilder på sånt jag har fått istället :D


eltandborste som jag önsat mig, satc filmen, som jag älskar,
britney spears nya skiva, minneskort till kamera

svart t-shirt gul&blå, men för liten så ska byta
present kort gina tricot (paketet i bilden) 500:-
vit t-shirt gina, även den förliten
vit djurgårds tröja av min pappa, som är djurgårdare,
själv är man hammarbyare, skulle sett min min när jag fick den. haha.
rosa tröja, jc
örka jeans, puss & kram

jul änglar (längs bak) av min kusin
burk med pärlor i, den som e lite guldig
läppglans
ny mascara
stora pärlörhängen
hud lotion
skid strumpor

och mina böcker !
orkar itne skriva ngt om dom ..

+ att jag fick en ny digitalkamera!!!!!!! :D men den ska vi byta till en smalare haha.
och en till bok som jag snart ska fortsätta att läsa.
har er jul vart bra?
min har vart super faktiskt! Lite chockad över att min åtta åriga kusin fick en egen laptop ?
men baah, men shit, inte ens jag ha en egen data. bara en som tår i mitt rum ^
skulle vara roligt att höra hur eran jul vart?
puss och strul 
jul är kul

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0