Julshoppat!

ja, som ni ser rubriken hr jag vart och julshoppat idag.
sofia fick inte åka till stan så jag åkte dit me ebba.
jag har nu köpt klst julklappar till alla mina kompisar, och släkten.  tänker dock inte skriva vad jag har köpt eftersom någon i min släkt kanske läser bloggen ?   men jag skriver dagen efter jul vad jag har gett bort och vad jag har fått.
som sagt, jag och ebba flummade runt i stan idag . mysigt!
nu sitter jag hemme och vntar på att  min kusin och min bror ska komma hem så vi kan äta, jag är helt utsvulten. vi åt typ inget i stan, bara varsin munk. haha.
dagens outfit idag blev:
mörka jeans : cheap monday
rosa linne : hm
grå&svart kofta : brors
laddar upp bilder nu, så kmr ett senare inlägg med massa bilder :)

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0