lista

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? vet inte (a)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? en
Vad tycker du om kärlek? jag är kär i kärleken
När kramade du någon senast ? Idag
Saknar du någon speciell person? caroline
Har du svårt för att bli kär? att bli småkär ; nej att bli förälskad ; ja
När kysste/hånglade du med någon sist? kmr inte ihåg
Ångrar du det? nej
Är du singel? just nu, ja
När fick du senast en komplimang? idag tror jag
Har du hånglat med någon av samma kön? haha nej  ?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? ja
playat? nästan inte
Hånglat med nån riktigt ful ? Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? det kan du ge dig på
Gjort något du verkligen ångrar? ja.
Varit nykter på nyårsafton? när j var liten ?
Åkt ambulans? nej faktiskt inte
Gjort nåt olagligt? inget jag skryter med
Blivit polisanmäld? inte vad jag vet ?
Fått din mamma att gråta? förlåt mamma
Slagit ner någon?  ja
Sämts över dina föräldrar? somfan
Skämts över dig själv? har jag väl..
Sagt jag älskar dig och menat det? ja absolut
Tar du droger? nej!
Dricker du? sometimes
Vilka kläder sover du i? Stor tröja
Varit kär? yesbox.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?tyvärr
Är du ensam nu? nej ,
Vill du gifta dig? yesbox
Vill du ha barn? ja, barn är roliga

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? sophie tror jag
Fick dig att gråta? många
Du delade en cigg med? röker inte
Du gick på bio med? nina ! :D
Skällde på dig? mamma tror jag, eller sophie

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
ja
Kramat någon? ohja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja :D


Kommentarer
Postat av: nina

muhahah , inte glömmer man patrik 1,5 inte ;) <3

2008-12-24 @ 10:48:19
Postat av: della

haha nej verkligen inte! :D

2008-12-25 @ 22:51:00
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0