lista igen -.-

PERSONLIGT
Ditt fullständiga namn? -
Della Drab
Din födelsedag? - i april
Har du något smeknamn? - della dells dellsan och skrutt
Vad har du för ögonfärg? - grön
Din hårfärg? - rött
Hur lång är du? - 1.60- 1.70
Skostorlek? - 39
Är dina föräldrar skilda? - nopp snopp
Ditt senaste förhållande? - vet inte 
Vem var ditt senaste förhållande med? - kommer inte ihåg
Är du kär? - tyvärr
Har du varit kär? - tre gånger på riktigt

VEM/VILKA..
Kysste/pussade du senast? - mamma på kinden 
Kramade du senast? - Lotta
Slog du senast? - Store bror
Fick du sms från senast? - Carro C
Pratade du med i telefonen senast? - Mamma
Saknar du mest just nu? - Crolinr Vahid
Är din bästavän? - Sophie
Skulle du kunna göra allt för? - Familj och äkta vänner
Kan du lita på mest? - Har lärt mig att bara lita på sig själv.
Vet mest om dig? - Sophie eller Linnéa eller Caroline tror jag
Sov du tillsammans med senast? - Cornelia å Sophie

VAD..
Längtar du till mest just nu? -
2009
Gjorde du igår? - stan med erika
Åt du senast? - Glass :D
Har du för mobil? - ngn sony ericsson, min wlkman är på lagning
Köpte du senast? - kläder igår
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? - prata med jill 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - svimma

DU..
Svär? -
för ofta
Sjunger bra? - nej verkligen inte men älskar att sjunga
Vill gifta dig? -  Ja
Kommer överens med dina föräldrar? - Ibland...
Äger en ipod? - Ja men använder den inte
Sover med gosedjur? - haha japp, men inget soeciellt typ hundra stycken ^
Skrattade senast? - Idag
Grät senast? - idag
Hatar? - Falska


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0