lucia

japp , idag är det lucia,
sov ho sophie inatt. jag och frida somnade runt 4 och sophie somnade runt 2 . sen vaknade vi och typ runt tolv åkte vi till oskar. hhaha , jag ophie frida martin nisse och oskar e ju värsta sexon, hahah.
klockan tre kom mami och hämtade mig och hon jag och min bror åkte till mörby där jag och min bror fortsatte in till stan för att träffa våran moster och våran kusin adam. vi 4 åkte sedan till nordiska muset där vi tittade på min ndra kusin som hade lucia med hans skola ( af musik klasser ) . där träffade jag ebba stöm! älskling, jag har saknat dig <3
usch, inatt dog mina kusiner farmor, som var som en farmor för mig också r.i.p inger :'(
menmen, de tvar länge en jag la inte en bild på dagens outfit, eller va tycker ni? så här kommer iallafall dagens:

ljusa cheap monday jeans
chock rosa linne - hm
vit t-shirt - gina tricot

och här kommer lite bilder från luciat:

ngra tärnor ?

i mitten ser ni lucian. ingen bra bild jag vet.
kramar d

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0