najs & bajs

Tänkte skapa en ny sak här på bloggen, och det är najs & bajs. Jag ska försöka najsa och bajsa varje dag, men vi får se hur det går.

Dagens bajs
är helt klart kvällen. Som jag verkligen hade sett fram emot men sen sket allt sig. Tänker inte gå in på så många detaljer. Men huvudsaken är att personerna dom det handlar om vet det, och jag måste säja att jag är väldigt besviken på er.

Dagen najs blir självklart Caroline. Min finaste ögonsten har kommit hem från Dubai. Och idag träffade jag henne på träningen och jag hade inte en aning om att hon skulle komma, snacka om att jag blev överraskad! Carro, fy fan vad jag har saknat dig. Du betyder verkligen jätte mycket för mig. Du har funnits där för mig verkligen hela tiden. Tack för allt älskling. Innebandy bästis hand i hand livet ut, right baby ?


Kommentarer
Postat av: tona & linn

lite härmat där va ?

2009-01-01 @ 16:10:20

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0