ny mobil

yepp, ny mobil.
jag tappade min mobil på busshållplatsen.. så den dampade. men ny har jag en ny tillfäligt, en biffig. men idag har jag vart med sophie och andre ai mörby först sen åkte jag hem och på bussen träffade jag nisse fresse adde och orkar och calle, alla utom calle typ gick runt lite . sen skulle dom hem till mig, men det ville inte jag och min bror dampade typ. går inte in på detaljer. men nu sitter jag och töntar mig framför datan, väldigt roligt faltiskt, eller inte.. menmen,
sen vill jag bara nämna att jag saknar, hanna tove vendela och matteo så otroligt mkt nu. älskar er allihopa sötnosar`.
och att jag hatar dom som håller på att driva pch massa sånt,
tänk på att det e andra personer ni driver med, att ni sårar folk.
nu ska jag tönta mig lite till <3

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0