onödigt inlägg?

Ja, det här kanske är ett onödigt inlägg efterom jag inte har så mycket att skriva om.. Eller jo, att jag sitter och chattar med Maria och Jossan. Jossan berättade nyss för mig att hon hade fått den dya ipoden i julklapp, en ROSA! Det är lixom den jag önskar mig. Haha. Och jag har precis laddat hem picasa 3 på datan! :D
Jossan och jag har ett jätte roligt samtalsämne på msn. Vi skriver godmorgon och godnatt till varandra. Trevligt, eller hur? Det tycker iaf vi.
NEEEEEEEEEEEJ nu är det 10 dagar tills Carro flyttar till Dubai! :'( :'(
Caroline Vahid, jag älskar dig det gör jag verkligen, även fast jag kanske inte alltid visar det.
Just nu sitter jag och redigerar foton med mitt ny installerade picasa 3! :D
Menigslöst inlägg som inte säjer något, men iaf..

haha , ett collge jg gjorde lite snabbt.
puss & strul
jul är kul


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0