söndag

Hey alla sötnosar.
idag äre söndag och andra advent.
japp , runt tio vaknade jag och andrea och typ åt frukost.
sen gick vi hem till flinken och fick skjuts till vår fotbollsavslutning. som var på ett dagis. hoho. min tränare är chef för ett dagis. anyways: JAG VANN ETT PRIS! som årets back. såhär lät det när han( min tränare) pratade om mig; ja, när jag först såg dig för ett år sedan frågade jag om du kkunde springa, och du svarade att nja jogga kan jag väl, och en frågade jag dig om du kunde stå i mål och då blev svaret ja. men under matchem 12-0 till dom (där protesterade jag för jag har aldrig släppt in 12 mål på en match) och sen sa han en massa om att jag hade vart duktig på backen både höger oh vänster :) hoho.
sen vann min lilla grupp ett pris på frågasporten också. en massa godis :D
efter det gick jag och andrea hem till mig och typ käka chips och kakor .
nu sitter jag och har precis pluggat matte och engelska . usch usch , jag var ju sjuk hela förra veckan så jag ligger typ efter i allt. men det konstiga är att jag inte ligger efter i svenskan , vill ni veta vrf? jo för att vår svenska lärare suger så vi gör inget på lektionerna. mahah.
håller faktiskt på att göra så carro får damp på mig på msn. mahah jag vill bra att hoon ska minnr mig när hon flyttar, oh det tror jag hin gör nu ;D
någon som vill veta hur min vecka ser ut? här kmr den iaf:

måndag: skola sen trummor sen till beata och titta på one three hill hela dagen
tisdag: skola sen åka till sollentuna(förmodligen) och träffa finaste sabina. sen träning ( får se om jag går)
onsdag: skola sen träffa cornelia , eller någon annan?
torsdag: skola sen tidig träning
fredag: skola sen träffa filippa och sen träning och sen slagga med filippa
lördag&söndag: chill ?

jpp så ser min vecka ut, hur ser era ut?


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0