tisdag !

Hejsan bloggen!
Imorse vaknade jag tio i elva. Rekord detta jullov! Har sovigt till tolv ett varje dag. Haha. Men imorse vid tolv åkte jag till täby för att titta på när mitt lag spelade mot f-95. Jag åkte nog mest för att jag ville träffa Carro en sista gång innan hon flyttar men sen sa hon att hon flyttar på fredag nästa vecka istället! Woho! Det är trevligt. Menmen, vi förlorade. Kommer inte ihåg med hur mycket.
Efter matchen skulle Jossan Carro och Danni till tc oh jag förföljde dom. Haha eller jag gick med dom men utan att fråga, sån är jag. Vi gick och åt på donken, eller jag åt en cheesbörjare och dom andra morötter, fast Danni åt chicken mc nuggets. Hihi, sen kom Emelie och vi flummade runt typ?
Och vi träffade Dennis Omar m.fl. där och dom sprutade värsta sprejen på oss och då lackade jag ur och gick och hällde vatten på Dennis. Haha.
Sedan åkte C J och D hem så det var bara jag och Emelie kvar vi flummade runt och typ gjorde sockerberg? Träffade Thuy en snabbis också. Vid halv sex åkte jag hem och pappa kom och hämtade mig på Mörby station. Sedan kom Nina hem till oss. Och nu ligger hon i sin säng och pratar med mig. Hihi , men nu ska vi titta på en film, får se vilken det blir.
Jag har tappat bort min innebandy klubba också, fett hemskt säjer jag bara. Eftersom jag älskade den (man kan faktiskt älska en innebandy klubba) och nu måste jag typ köpa en ny för egna pengar. Jag glömde den på träningen igår och idag var den inte kvar. Så jag är inte super glad just nu kan man säja. Men jag hoppas verkligen att pappa eller mamma kan betala lite eftersom den är så jätte dyr. Runt 800-900 kr. och så måste jag typ betala en ny mobil själv också. Inte bra verkligen.
Men bra är det att Lovisa ska fira nyår med oss imorgon, vi kommer troligtvis dygna. Så ni kan alltid slå en pling! Kommer inte lägga in några bilder nu men kommer imorgon. Eftersom jag inte orkar ladda över från kameran.
Har fått en ny låne mobil också. Skicka nr för jag har inga. Skrev inget imorse eftersom jag inte hann, men jag lovar att bättra mig med Bloggandet!


Kommentarer
Postat av: jossan

0733341939 :)<3

2009-01-02 @ 16:17:45
URL: http://jmehta.blogg.se/
Postat av: della

taaaaaaaaaaaack :D

2009-01-03 @ 17:35:53
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0