to you

till sabina den fina.
till att börja med kan man säja att jag suger på att skriva sånna här texter.
vi har kanske inte kännt varann så jätte länge,
men det känns verkligen som om jag har kännt dig i fleraflera år.
du&jag jag&du inget skiljer oss åt, eller hur?
du finns verkligen alltid är när jag behöver dig. så skriver ju dom flesta. men det här stämmer.
jag vet att jag kan prata med dig om precis vad som helst,
utan att känna mig dum och cepe i huvet.
jag har det inte så jätte bra just nu, men varje gång jag tänker på dig så lixom skiner hela jag upp. för jag vet att du aldrig skulle lämna mig.
och att jag skulle lämna dig kommer inte en på tanken.
jag har hafft ganska många kompisar som dissat mig och lämnar mig och en massa sånt.
jag hatar verkligen falska personer, det vet du.
men du är verkligenverkligen inte  en sån.
du är ngt speciellt. jag säjer verkligen tack till dig.
du accepterar mig som den jag är. 
du är verkligen diamant värd i mina ögon.
sabina bigsis, jag älskar dig. det gör jag verkligen.
från din alldelesegna lillasyster, dellspells


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0