mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  höhö ja ?
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inte i min ålder
4. Dog någon som stod dig nära? ja
5. Vilka länder besökte du? Åland, Kreta
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? en pojke skulle sitta fint
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  är inte bra på datum, men i sommras när vi sov över på studsmatta
8. Vad var din största framgång 2008? jag vet inte faktiskt
9. Bästa vännerna i år? Sophie, Mimmi, Victoria, Tove, Vendela, Johanna, Maria
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? hm ja..
11. Bästa köpet? vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på? önödiga saker typ
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, väldigt mycker
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? inte three hill, pea musik osv
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? många saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bråka med allt och alla
18. Hur tillbringar du julen?  hemma med släkt
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? One Three Hill.
21. Bästa boken du läste i år? läser väldigt mycker så det vet jag inte..
22. Största musikaliska upptäckten? va ?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? resa
25. Något du önskade dig men inte fick? trummset
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?  kommer faktiskt inte ihåg
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? asså jag vet faktikt inte där heller, mer mogen nu kanske..
29. Vad fick dig att må bra? kompisar verkligen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? david beckham haha.
31. Vem saknade du? johanna gripwall, maria vissa stunder mimmi och victoria otroligt

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0