blogg

ja, jag tkr att det går ganska bra med migtt bloggande, ller vad tkr ni?idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle vart med sam och lukas , men ingen av dom svarar på mobilerna . och så sa vickan att hon och mimmi skulle träffa sam för att dom hade bestämt det idag. jag är jätte förvirrrad just nu. lever helt isolerad i mitt egna huvud.. jag orkar inte ens kämpa längre, jag vet inte vad det är som håller på att hända.. men jag ska försöka ringa sam och lukas tills dom svarar, kmr få värsta damp på sam om han har bestämt att han sk agöra ngt annat än att var med mig idag :@jag orkar inte med vänner som sviker, seriöst. kan inte alla falska gå och dö. ni fattar vad jag menar. jag hatar verkligen folk som ljuger. lovisa bigsis , saknar dig som fan nu! och sophie , kom hem nu , jag kan bara prata med dig just nu, och inte ens det kan jag eftersom du troligen ligger och sover i usa just nu..... hälsningar d

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0