böcker

japp , nu kommer ett inlägg om mig och mina böcker :Ohaha ja ni som inte känner mig kanske tkr det här är lite konstigt..men det är så att jag är en vad man ska kalla 'bokmal' jag läser på lektionerna , verkligen helahela tiden . just nu läser jag en serie som heter au pair. den är skriven av Melissa de la Cruz.rinktigt bra faktist. om du gillar gossip girl gillar du au pair!citerat från baksidan av bok 3:
Den här sommaren skulle bli den bästa hitills- Mara behövde inte jobba som au pair längre, eftersom hon hade fått jobb som praktikant på en tidskrift. Det var inte så välbetalt som barnflicke jobbet (vilken ironi), och hon skulle sakna ungarna och de andra tjejerna- Jacqui var den enda som skulle fortsätta jobba för familjen Perry eftersom Eliza som vanligt hade andra planer. Men det bästa med Maras jobb var att hon skulle bo med Ryan på hans pappas yach. De skulle bo ihop som ett riktigt par.
läs böckerna!

Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas på torsdag!

2008-11-10 @ 11:47:32
URL: http://nitania.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0