della&beata

efter skolan åkte jag och beata skärtlapp ner för klockar malm (A) för alla ni som inte vet vad det är så kmr ni veta det snart.. det är en jääätte lång backe precis vid vår skola ^ haha . sen gick vi till CG´s och var där ganska länge.. haha jag älsakr dom som jobbar där.. sen hade beata piano och efter det gick vi hem till henne och spelade monopol haha. jag var tvungen att ta bussen hem för pappa e i umeå och mamma e i stan tror jag . har precis kommit in rån ett snöbolls krig med min bror. haha han mulade mig verkligen heeela tiden -.- ahah va fett snöig när jag kom in.. ajuuste idag i skolan hade vi snöskulptur tävling,... vi gjorde en sköldpadda ^  anyways, syannade hemma från träningen idag , dels för att jag var tröttis och dels för att jag hade väärsta huvudvärken.. håller typ på att bli förskyld ^
PoK D

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0