..

lyckat della, lyckat.
idg frågade jag min svenska lärare om jag fick ha föredrag om kondomer hon dampa och sa till min lärare som dampade och sa massa saker så jag börja typ gråta, jag vill inte gå i skolan, inte i ngn skola, jag vill ut och resa!
men, skolan måste man gå i, och om ett år går jag i en ny skola, skönt!
men dagen såg ut såhär, efter skolan åkte jag fria simon hem till f där vi gjorde chokladbollar^^
sen skjutsade hennes pappa oss till stinsen där vi köpte lite saker till andrea och sophie, 150 kr på hm till a och frid köpte ett rouge till s. till mig själv köpte jag en vit t-shirt och ett par leggins (: och frida köpte en urgullig klänning!
sen åkte vi till andrea på tjejmidag som hölls av henne och sophie, riktigt mysigt.
nu sitter eller rättare sgt ligger jag och tittar på grease det var riktigt längesen  jag såg den (:
godnattkramar / della

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0