förlåt

förlåt för ingen uppdatering. men igår spelade jag 2 matcher, en i innebandy den vann vi mot aik med 5-1 och jag gjorde mål ;o haha jag e stolt över mig själv? men sen spelade jag fotbollsmatch UTOMHUS! i snöstorm ;o  haha jag stod i mål i andra halvlek , min tränare sa att ajg var jätte duktig, men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om det, haha. släppte in 1 mål. mina målinsatser skulle nog vara roligt att se, mamma sa att hon skrattade så hon nästan kissade på sig, x) hihi..
idag har jag vart med beata och andrea jag gjorde manikyr, eller heter det pedikyr, jag vet inte skillnaden, men på andreas händer & naglar :) men sen bet hon bort allt ;o haha. sen tränade jag lite gympa med mina knattar.
dagens outfit idag har jag ingen bild på, men jag kan berätta; ett rosa linne , en vit klänning, ett svart skärp under bysten, svarta trikåer och gråa knästrumpor :)
skriver mer imrn , pok /della

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0