fredag

Hej sötnosar.
har precis kollat på Camp Rock ich ätit nybajade scones.
igår var det fredag och jag var på galaxen.. träffade huuuugo där ;) haha och snygga nico :)
vi stod och pratade om fotboll, dom garvade när jag sa att jag va målvakt.. dt va ngra tjejer där som typ visa hela bhån och allt, haha jag och mina kompisar gick fram till dom och drog upp deras tröjor och sa, haha patetiskt sätt att ragga killar
anyways, idag ska jag fixa med pepparkakor till min gympagrupp :)
vad tkr ni om den nya headern? :)
kramar

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0