godmorgon

godmorgon bloggen :)nu sitter / ligger jag i min säng med laptopen i knät. jag älskar verkligen laptopen, int eför att det är min men iaf. min segis till dator har min storebror kopplat ur så jag kan inte använda den -.-' idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt , ska försökka få tag i cornelia . gårdagen blev okej , våra gäster var jätte gulliga ( det va min moster mina kusiner mammas bästis och hennes mellan barn och mormor och morfar) jag och miranda mammas bästis mellan dotter som är 7 år vi satt och blåste upp ballonger och ritade på dom hahah. jag min bror och pappa var i kista också, köpte ett spa grejer till mamma från bodyshop och ett armband med en flipflop på till mamma. till mig köpte jag ett par nya strumpbyxor två par nya socor en ny t-shirt och en ny kofta, uggsen fanns bara i rosa och svart på din sko och jag ville ha beiga. dom sa i kassan att dom inte fanns i ngn annan diinsko butik i hela sthlm. ! men som tur är har man ju världens bästa pappa som jobbar i umeå och han ska dit imrn och han ska köpa på din sko i umep istället. den 3/11 så byter jag till telia men har kvar samma nr, jag skaffar telia refill och smsar 5000 sms i mpnaden för 99 kr.jag kmr kunna ringa gratis till alla med telia så därför kan jag prata med bästvän huuurmkr som helst! <3skriv om ni har telia! :D
kärlek d

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0