ibandy

har just kommit hem från innebandyn..har spelat 2 matcher nu, skulle åkt in till stan och träffat släkten på skansen , men det blev lite knas så vi fick åka hem istället.. nu sitter jga och väntar på att få åka tbk till hallen och spela sista avgörande matchen om vi kommer 2:a eller 1:a i gruppen, jag tror att vi kommer komma 1:a vad som än händer men jag har ingen aning om hur det har gått mellan dom andra lagen...mot bele barkaby vann vi med 0-4 det var deras 97lag och mot järfälla if (tror jag) vann vi men 4-0 , har alltså 8-0 i målskillnad : )skriver mer senare om hur det gåt i sista matchen,ajuste, det andra tis laget (lag vit) vann med 9-0 i sin första match, i deras andra vet jag inte riktigt hur det gick .. den har precis spelats :)della drab

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0