innebandy dag

ja, sitter och lyssnar på min favorit just nu,
ted gärdestad, till er som inte visste det.
dagen har sett ut såhär;
vaknade med en rejäl huvud värk, åt frukost ( om man kan kalla det för frukost) ; en smoothie, fick sedan skjuts till tc av disa där vi träffa jossan emelie maja sofia och ida, käkade på donken, gick sedan till träning som började halv 1 i tibblehallen. sedan tränade vi och mitt i träningen fick jag värsta huvudverken och höll på att spy och massa sånt så jag kunde inte köra i 2 timmar, sedan kom pappa och hämtade mig och disa kl 18 när träningen var slut. nu har jag prec ätit farsdag midda, skulle åkt in till stan men det blev inte så, håller på med muntligt framträde som ska handla om ingen mindre än david beckham.
och sedan vill jag säja ; victoria jensen, jag saknar dig&mig, vad har hänt, egentligen?

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0