klockan

klockan är just nu 23:23 . chattar med sam och ngra andra. sitter och funderar på om sam e sur på mig.. han säjer att han inte är det och jag litar ju såklart på brodern men iaf..har ni tänkt på hur mkt klockan styr vårt liv?att t.ex.:kl. 08:00 börjr man skolanoch har sedan rast 10:00- 10:20och sedan lektioner fram til lunch/rast kl 12:00-12:50sedan ännu mer lektioner fram till kl 14:00.sedan tar kan bussen 14;10 hem.cycklar hemifrån 15:30påväg till träning som börjar kl 16:00sedan har man oolika övniingar olika långa tider. osv osv.det är så otroligt skönt att ha lov, inte vara tidsberoende bara chilla runt på dagarna, äta när man blir hungrig.håll med om de!pussar från mig

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0