lala

vaknade av ' alvin och gänget' fy fan asså , varje gång jag hör låten som jag har osm väckarklocka vill jag bar adö. nätterna ska bli längre så man kan sova också, inte bara ligga och gråta. men iallafall. skoladagen började med spanska superduper kul för en gångs skull faktiskt. dario var borta så min grupp och darios grupp fick gå till aulan och titta på film. jag satte mig breve disa och sanna men sen såg jag att min bruuur satt ensam på en rad längre fram så jag gick fram till hnm och pratade med hnm under hela filmen. sam jag älskar dig. resten av dagen i skolan var väl lite cepe. alla hade med sig godis chips eller glass som vi åt på sista lektionen samtidigt som vi tittade på film. jag pch frida blev fett rädda och satt och skrek hela filmen :) hahah frida jag älskar dig <3efter skolan skulle jag till mörby och träffa min broder men han va inte där och då lånade jag fridas mobil och ringde till han och han va typ på stockan och skulle ha träning. men jag gick hem till jenny istället och ritade fett fina teckningar till henne :) jenny sötnos du är finast glöm inte det.nu sitter jag här och tuggar tuggummi, pappa hade frågat vad jag skulle göra idag, jag skulle slaggat med mimmi men det blev inte så hon kunde inte det sa hon men nu ser jag att hon ska slagga med victoria istället ;s ;o men jag sa till min pappa att jag skulle vara mhemme och 'mysa' med familjen , med det menade jag sitta hemma och vara inne på datan, fattar han nu.puss&strul
hare kul
/d

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0