lista

1. Vad är klockan? 10:56
2. Ditt namn? Daniella Dráb
4. Piercings: hål i öronen
5. Ögonfärg: grön/grå tror jag
6. Födelseplats: danderyds sjukhus
7. Favoritmat: kina
8. Har du någonsin varit i Kalifornien? no
9. Har du någonsin tapetserat något med toalettpapper? ja x)
10. Har du älskat någon så mycket att du börjat gråta? m
11. Har du varit med i någon bilolycka? ingen allvarlig
12. Krutonger eller baconbitar? krutonger
13. Favoritdag på veckan? fre-lör
14. Favoritrestaurang: dwet finns många
15. Favoritsport: innebandy
16. Favoritdrink: smoothie
17. Favoritglass: vanilj
18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: donken
20. Vilken färg har din sovrumstapet? haha gul
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? ?
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? facebook
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? alla?
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? är aldrig uttråkad
25. När går du och lägger dig?´21-22 vardagar 02-03 helger
28. Vilket tv-program missar du inte? tittar inte så ofta
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? familj
30. Ford eller Chevrolet? e det bilar?
31. Vad lyssnar du på just nu? playahead
32. Vilken är din favoritfärg? roosa
33. Hav eller flod? havet
34. Hur många tatueringar har du? inga
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? pappa har
36. Katter eller hundar? katter
37. Klockslag när du blev färdig med det här listan: 11:02

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0