lördag

vaknade kl 8 imorse och gick och tittade lite på biggest loser, sen satte jag mig vid datorn.
sedan skjutsade mami mig till skarpäng där jag träffade matteo , sen drog jag matteo och johanna hem till M där vi träffade F och M åt frukost (a)  sen drog vi till ica och J stack hem , vi tog bussen till ngt ställe och på bussen börja jag och fresse bråka om lite olika saker , om ni vill veta får ni ringa och fråga, sen gick vi till andrea b och där va andrea h och beata också  , ¨vi tittade på tv , och sen stack M&F för M skule spela match, sen åt vi mögelmat . inte så gott menmen, efter det så tittade vi på film men jag och AH tittade inte så mkt utan vi hade bröllop med våra mobiler, ja min mobil e gift nu, den heter konrad och är gift med bettan. haha girls i love våran humor. papppi hämtade mig och vi hämtade bästavännen som ska sova här inatt.  nu sitter vi och e inne på datorena och ska snart bädda, otroligt roligt vi har det , men här kmr outfit från idag & igår :D

gårdagens outfit:

grått linne bikbok
svart tröja bzr- mammas
vit kofta lindex- mammas
blåa cheap monday jeans

dagens:

rosa linne- HM
svart tjocktröja- svea
gråa mjukisbyxor- canada

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0