lördag

jag är jätte trött nu. klockan är kvart över 8 och jag vaknade för 45 minuter sen. jag vet att jag borde sova längre men när jag väl har vaknat kan jag inte somna om igen ''( min msn är helt cepe , så fort jaag försöker skriva ngt så sstängs den av, jag ladde hem den nya windows live messenger beta igår kväll men jag får den inte att fungera! :@ har precis duschat och ska snart föna & platta håret. dagen idag spenderar med fadern och sonen :) hahah nej men jag min pappa och min bror ska till farmor först och sedan till kista, där ska jag b.la köpa nya skor ( uggs hoppas jag ) en ny kofta nya strumpbyxor nya sockor och presenter till mamm asom fyller år på tisdag och presenter till sophie som fyller år den 12 november.
kärlek d.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0