måndag & ny blogg

ja, namnet förklarar ju en heldel. det är måndag idag, första dagen efter lovet. skolan var väl lite annorlunda idag, jag dampade loss på fredrik och kastade en pennvässare på hnm och börja skrika, och så hade vi svenka då. lillan damppampade loss...
var med frida typ hela dagen, jag älskar dig sötnos <3
sedan efter skolan gick jag till nora torg til CG's haha jag ölskar dom som jobbar där :D
menmen , pappi kom och hämtade mig och skjutsade mig till olika saker, hade gympa med min lilla knatte grupp. hah vi hålle rpå att dansa med dom till en tävling. dom fattar typ ingenting... menmen,
har skaffat en ny blogg nu. går inte in på detaljer vrf.
min mobil går inte att ladda med pengar så jag kmr inte kunna smsa eller ringa tills den funkar igen...

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0