mer ibandy

sitter just nu i mitt rum och chattar med älsklingarna.sista matchen spelade vi lika 0-0 mot typ morgongåva eller ngt sånt.. varenda gång jag var ute hade jag väärsta fetto tjejen på mig, hon tacklade mig in i sargen typ 100 ggr, och blåste dommarna? haha nej verkligen inte, dom baah: fortsätt kör tjejer. men ngra gånger blåste dom.. mellan alla matcher satt vi och tittade på andra matcher och alla som var fetton kom med i top model, så dom blev ett eget litet lag; top model power .hahah tjockisligan , jag jossan carro maja & sofia äger balle :Dälska oss äsjer jag bara om du inte vill bli mobbad :Dpuss och stul från della

Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas på torsdag!

2008-11-10 @ 11:48:44
URL: http://nitania.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0