patrik 1,5

har slaggat med nina , så mkt sömn blev det inte, det blir nog mer inatt. somnade runt halv 7- 7 ngn gång. under natten satt jag och nina och ritade bilder på paint eftersom hennes föräldrar hade stängt av nätverket så vi kunde inte va inne på internät. vi gjorde faktiskt några väldigt fina bilder . jag vaknade halv 10 och väckte nina runt 10 . sedan drog vi in till stan och tittade på patrik 1,5 jag rekomenderar den för alla som inte har sett den!! innan åt vi lunch på dinken . när vi var på väg ut från bion hörde jag ngn ropa della och sedan såg jag en lång blondin springades fram till mig och börja krama mig. såg efter ngra sekunder att det var vendela! gud vad jag har saknat dig sötnos. <3 kärlek daniella

Kommentarer
Postat av: Emilia

Patrik 1,5 är jättebra :D

2008-11-10 @ 11:32:44
URL: http://emiliaofmalmoe.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0