plugg

ja, har nyss kommit hem från skolan vi hade besök av petter lidbeck en författare, hanns hade västa humorn :D  hahah , menmen , mååste verkligen plugga snart , har historia  prov imorgon om hela stormaktstiden det är ju typ 100 år och det änd jag kan är att kristina vär drottning ngn stans i mitten av stormaktstiden, och sen har jag spanska läxa och svenska läxa till imrn ,,, orkar inte plugga men jag mååste!
jaja, jag hade koonstiga drömmar inatt, att sophie bästav'n var död och sen vaknade jag och börja grina för jag trode det var sant.. och att jag och jossan träffades typ fett tiigt i tc i en aber comvi & fitch affär där vi köpte hårband för 12 kr (?) och sen gick vi till hennes skola och hade skola och att tonia mobbade oss och kallade oss horor och sen sa att vi 3 var sveriges starkaste trio, jaja lite cepe jag vet xD
kärlek d'

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0