söndag

ja,
sophie har gått hem men vi ska träffas om en halvtimme igen :D
inatt såg vi på the happening och P.S I love you och imorse misa mi, mysigt.
sen tittade vi på kläder på nätet hittade lite fina ,


en jätte fin bikini underdel

och överdel

gud, jag vill bara ha den här!

den här också!

dom här är så gulliga, ska nog beställa.

glansiga thigts, tyvär dyra, men ska nog beställa

har sett liknande på hm . jätte fin

stålmannen pyamas, så jäkla cool

och dom här höga shortsen, har alltid velat ha ett par höga shorts!


och en sommar bild på mig från runmarörunt , en seglartävling

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0