torsdag

ja idag är det torsdag, en väldigt skön dag om jag får säja det själv.
idag ha rjag typ inte gjort så mkt , typ chillat runt i skolan eftersom vi hade spelopp och inte fick vara i vårt klassrum eftersom 5an skulle ha vi i 5an där så typ vare chill hela dagen, skötte mig i skolan idag jämfört med igår iaf (a) när  jag kom hem satt jag och tittade på teve, jag älskar att titta på teve :D till middag åt jah carbonara , jätte gott.
spanska engelska matte svenska imrn... orkar inte -.- vill ha helg nu!
 dagens :

dagens humör: trött
dagens frisyr: utsläppt och halvt lockit
dagens måste: plugga
dagens vill: träffa jessie
dagens vill inte: plugga

dagens outfit såg ut såhär:

blå & vit tröja från gina
mörka jeans från kappahl
+ persiko färgad tjocktröja från bikbok

dags att göra en ny header, eller vad tkr ni? <3

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0