torsdag

jag har funderat länge på om jag ska klippa lugg eller inte. jag vet inte om jag skulle passa i en inramad frisyr efterosm mitt ansikte är så runt. men jag ska fråga runt lite pooch höra vad alla tkr. ni kan gärna skriva vad ni tkr :)kmr lägga ut en poll på playahead också. heter dells där om ni undrar :)idaghar jag haft tråk dag i skolan , ulrika vår musiklärare dapade loss osm vanligt typ, hon sa att jag satt och pratade med nils, rright , lixom. på idrotten var inte jag med eftersom jag är sjuk. så jag satt och ritade med en penna på våran praou. hahah. hon heter anna och är jätte snäll. ! hon ritade en klocka på mitt ben och D <3 A på mitt knä (: haha . efter skolan träffade jag min älskling. victoria du betyder så otroligt mkt! vi hade det bäst som vanligt och tog lite bilder och sådant :) sen ringde vi nils och fredrik hahah odm kom till vickan och vi hade det ju roligt (?) eller inte. senare gick jag till mörby poch träffad epappa och vi gick och hanlade och jag köpte godis läsk och chips som jag ska ha med till skolan imrn för vi ska titta på en film och ha det mysigt innan höstlovet. vad ska alla ni göra på höstlovet?jag ska vara hemma och titta på bio med victoria och så ska jag göra en massa roligt.ska klippa mig. får se vilken frisyr det blir. på söndag så ska jag till täby och köpa : uggs och massa annat!!!mamma fyller år på tisdag så då blire chill (:på lördagen den 1:a ska jag iaf till skansen med min släkt och fira att min släkt har varit i sverige i 40 år.applåder för oss väl.kommer säkert åka till alndet någon dag också, ring om ni vill träffas, finns vid mobilen hela dagen.min mobil är nog osm dom flesta vet, vääldigt trasig. när jag köpte mobilen trode jag att den var super bra men nu vet jag att den suger rövhål. alla knappar är trasiga så jag har tejp över hela mobilen typ. överden gör att ta av. den stängs av helst plötsligt. köp verkligen inte den här mobilen, ni kmr ångra er jag lovar <3
kramar d

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0