.

den dagen du vaknar upp och inte vill resa dig, bara ligga kvar i sängen och låssas att vara sjuk för att slippa skolan. slippa skolan för att alla lärare hackar på dig och är emot dig, du har en två du litar på i hela skolan. killen du verkligen älskar, men som inte älskar dig tbk. sitter du och ser på hela lektionerna. du tänker på hnm varje minut och bara undrar hur lång tid det kmr bli innan det blir ni. alla dissar dig i skolan, ingen kmr fram till dig och frågar om ni ska göra ngt på rasten, det är alltid du som frågar. du tar dig igenom lektionerna utan att uppfatta riktigt vad som händer runt omkring dig. och sammtidigt gå runt och plåga sig med vad som har vart. vad du har gjort med dig själv. sitta och ångra sig själv, och bara vilja dö. tänka hur jävligt livet är och du ångrar verkligen allt. du gråter inombords och väntar på att dagen ska ta slut så du bara kan gå hem, eller åka och träna. och sedan på träningen veta att en person kmr du vara med, eftersom alla andra dissar. (på min fboll) sedan gå hem, och när du ska ta av dig innan du duchar se alla ärr som du skapat själv, sedan när du loggar in på datan frågar nästan alla hur är det och vad är det. men du vill inte svara eftersom du vet att dom inte kommer förstå, ingen förstår sig på dig. sedan på kvällen inte kunna sova för du gråter så mkt av olika anledningar, du gråter dig till sömns och vett att degen efter kommer bli exakt lika dan.
den dagen när du får det såhär, du kmr du förstå hur jag har det, och vrf jag inte vill längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

della jag vet hur du har det, ingen är med mig i skolan jag driver själv, jag har bara en, en kompis som jag nyss har lärt känna, jag har faktiskt ingen jag kan lite på, bara på träningarna där brukar jag oftast ha ngn, men ibland händer det att t.o.m dom dissar en, jag fattar verkligen hur du har det della.. jag har det exakt samma om verkligen inte mera, du har iaf sofie att vända dig till jag hade en men nu har jag ingen, hon har lämnat mej totalt,

2008-11-27 @ 15:39:00

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0