- Hjärtat.

allt det du har gjort för mig. tack. du är seriöst en av dom som alltid finns där för mig. om jag mår dåligt så komer jag till dig, för jag vet att du är äkta. redan första gången jag träffade dig visste jag att vi två skulle bli bra kompisar. efter ungefär ett halvår blev det som jag trodde. minnena med dig slår allt och alla. varenda gång jag är med dig så mår jag bra. du är min lifsglädje, ögonsten, andra halva, och mycket mer. varenda gång jag ser dig så fylls hela jag av glädje, det är du som får mig att le ett äkta leende. du har verkligen alltid funnits där för mig, utan dig skulle jag innte klrat mig genom allt det här. eller jo klarat mig skulle jag ng, men hur vet jag inte. och älskling, jag kommer verkligen alltid finnas där för dig, jag älskar dig, det gör jag verkligen, även fast jag kanske inte alltid visar det. du har verkligen fått mig att förstå att det finns ett lyckligt slut, och det lyckliga slutet vill jag ta med dig. utn dig så orkar inte jag, det är du som gör att jag går upp på morgonen.
i will never leave your side and thats a promise.
ett föralltid med dig, Sofia Westborg, är inte omöjligt, det vet jag.


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0