090427

hej bloggen, sitter hemma, äter nudlar, annanas och läser Galmour!
 
Ska snart iväg på träning. Idag har jag inte gjort så mycket.

Min vecka som kommer:

Måndag (idag) : Träning sen fixa föredraget.
Tisdag: Vara med Olivia efter skolan. Sen träning tror jag.
Onsdag: TÄning klockan fyra så jag hinner inte göra så mycket innan det...
Torsdag: Spänna tställning klockan 10, kollapå film med skolan sen skolsyster och ta spruta klockan 1. Träning klockan 4. På kvällen ska jag till kvarnis med Daniela. Träffas troligen en massa där!
Fredag: Farfar kommer förbi, sen ska jag tröligen till Görnan eftersom vi är lediga, WOHO!
Lördag: Innebandycup.
Söndag: Innebandycup och dömma.

Men nu måste jag rusa.


My favourite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej gud vad kul att du ska börja dömma haha :D

i vilken sport?

puss<3

2009-04-30 @ 16:05:48

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0