grattis!...

... till mig själv, för jag fyller faktiskt 13 idag, jippie! min dag har vart lite sådär, tyvärr.
menmen, i present fick jag en ny kamera, en lika dan som den grön/gula jag hade innan fast en svart, en vindtät jacka, 500 kr på gina tricot och ett silver armband. sedan fick jag 500 ;kronor av min moster i måndags.
idag tränade jag efter skolan, fotboll. men under fysen i början lyckades jag på ngt sätt skada min axel, men jag körde endå.
sen var det snabbt att duscha och sätta sig i bilen och åka och äta på resturang, clas på hörnet. jag älskar den resturangen!
nu ligger jag i min säng och mobilbloggar. har prov imrn så borde nog plugga men jag orkar inte, haha. pussar

Kommentarer
Postat av: jossan

sv : hahah jaa (: du kanske får den idag ;o <3

2009-04-16 @ 15:01:32
URL: http://jmehta.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0