Jag lever, lovar!

Ja, anledningen till dålig uppdatering är för att jag inte orkt, haft lust eller tid.
Idag efter skolan skulle jag iväg till täby centrum och träffa Bella. Men hon var tvungen att åka därifrån klockan 4 och min buss kom fram tjugo över 3, så det blev inget.
Av en slump träffade jag Vickan Jassi Linnéa och Jill i mörby, följde med V o Jassi till stan blev där ett tg och en hem igen.

Nu har jag vart ute och fotat himlen, eller ja nu och nu, det var väl för kanske två timmar sen. Haha.

Snart ska jag nog gå och lägga mig, spelar match imorgon klockan halv tolv i sundbyberg eller något sånt var det.


Jag älskar när man ser taggtråden. Oredigerad.
 Puss

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0